Idag är jag fri!!!!!

Så minns vi vårt 90-tal, idag: Snedlugg

 

 

Min mamma är på väg hit och ska passa barnen medan jag ska åka så långt ifrån mitt hem som möjligt.

 

Saker jag planerar att göra idag;

 

1) Titta i affärer

 

2) Prova 318 par skor

 

3) Äta sallad

 

Saker jag inte planerar att göra idag;

 

1) Medla mellan hysteriska barn som står och vrålar "Han tog pennan som jag skulle rita med precis nu"

 

2) Släppa allt jag gör för att googla efter vilken som är Sveriges 7:e största sjö, eftersom att nån INTE tänker sluta tjata förrän informationen är utdelad.

 

3) Torka upp intorkad risifrutti från bordet, stolen och mattan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0