Får jag inte använda hjärnan snart...

...så hoppar jag i sjön.

Min dag har idag till största del handlat om att vika tvätt och förklara för min sexåring att Michael Jackson tyvärr redan är död. Stendöd faktiskt.

 

Den här nyheten är mycket upprörande för min son.

 

Död?! Och sedan; "DU ÄR VÄRLDENS SÄMSTASTE MAMMA JAG VILLE TRÄFFA HONOM FÖRST!!!! DU FÅR HELT ENKELT VÄCKA HONOM FATTAR DU VÄL!?!?!"

 

Suck. Så nu har jag liksom lovat det. Att jag ska väcka Michael Jackson till liv igen. Ja, jag vet det var jättedumt för att inte tala om svårt. Men det visar bara hur desperat en mamma kan bli av att vara hemma under ett helt sommarlov med sina barn. Man tappar greppet om verkligheten. Uppenbarligen.

 

Nu ska jag ta reda på vilken kyrkogård Michael ligger på, sen ska jag åka dit och våldföra mig på hans kista.

Så då vet ni vart ni hittar mig resten av sommaren. Vad ska ni själva göra?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0