Efter sex timmar....

...hade jag provat klämt och känt på varenda grej Nacka och Sickla hade att erbjuda.

Det var väldigt mycket halva på halva (för er förtappade män; halva på halva = 50% på rea-priset) så jag var inte helt ensam i alla butikerna.



När jag blev uttråkad ringde jag och tiggde sällskap av min man, som mötte mig i Sickla och som klagade sönder alla stackars expediter om att de måste ordna med fler;

"Här sitter vi stackars män och oroar oss för vad frun ska göra med våra pengar, samtidigt som vi tittar på sport och dricker öl - lounger" i butikerna.


Men nej, inte så mycket som en tidning kunde de rota fram till en uttråkad livrädd karl.



Vi passade på att vara otrogna också....


Mmmm lite kinky så där satt vi och hukade bakom ett bord med rodnande kinder. Theo tyckte att det kändes helt fel att han betalade en expedit, som vi inte betalar ut lön till, för att få kaffe och annat glurr, som dessutom inte var lika gott som det Theos café serverar. Så smutsigt. Så perverst. Så olydigt.


Så ikväll måste vi ha försonings-sex, för att kunna gå vidare i vår relation.



Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0