Vi skulle aldrig ha utvecklat oss från babianer

Jag är ju tjej, det har ni ju fattat vid det här laget, men jag har alltid fantiserat om hur det skulle vara att få ta lite ledigt från det. Softa till det lite liksom.



Jag kan stå inne på Skansen och snegla avundsjukt på babianerna, deras liv verkar så himla enkelt och smutt.

1) Ju större röv en babianhona har desto mer åtråvärd är hon på marknaden, männen slåss om att få uppvakta denna praktröda hängröv.

2) Ju längre och hängigare tuttar en babianhona har, helst en meter, desto bekvämare sitter hon när hon ammar sina pyttesmå plutte-plutt söta bebisar.

3) Om babianhonan är på humör behöver hon bara visa upp sin enorma rumpa för närmsta hanne, är hon på uselt humör kan hon låta en väninna ta över flirtandet med rumpan.

4) Hur nice skulle det inte vara att cykla med en sån där kuddig rumpa på sadeln?

Nä, babianerna har en sweet deal... Vi kvinnor borde lära av deras visdom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0