En dag som gjorde oss fattiga...

...men oroa er inte, vi tar igen det imorgon när hela familjen ska planka in på Naturhistoriska Muséet. Det gör vi varje gång vi är där, Anledning: vi hittar inte någon kassa(?!) Så om vi träffas där imorgon så får ni kalla på vakterna.

Vi började på Theos Cafée. Ser ni hur plågad Theo ser ut? Det är för att kön växer och han känner hur reptilhjärnan vill göra stålar istället för att stillsamt sitta och fika med familjen...

...sagt och gjort överger han oss och drar till kunderna och ställer sig och roddar kaffe...

...Medan frun sitter och dinerar med tre små barn ensam. Sen kom han men då kom barnen på att de ville ha semlor och chokladbollar så då gick han igen. Suck.

Så här ser en pyttedel av jätte caféet ut. Eftersom att det här är årets fattigaste helg så beordrar jag er att åka till Farsta och stödhandla. Sikta på Twilfit och Jack & Jones så kommer ni rätt, ok?


Casper äter en klassisk negerchokladboll

Det är inte så svårt att glädja vår 5 åring. En muffin kommer man långt med.

Emelie

Det är ju rent fruktansvärt hur fula flickorna är som jobbar på caféet. Not! Casper var tvungen att fråga sin far idag om han verkligen tycker att mamma är lika söt som sin personal. Auoch!

Evelinn, Sofia & Lina jobbade också idag.

Vi shoppade iaf lite kläder idag. Och med vi, menar jag mest mig själv. Jag köpte två BH:ar som ger tuttarna ett lyft upp till rymden (yeey) ett par jeans som jag nätt och jämt kom i, en klänning som var svinsnygg, Theo lyxade till det med en tröja.

Mikaela som äger butiken

Detta köpte vi på en ny super nice butik som våra vänner äger, den heter Amazing Seven och finns bara i Farsta C, men redan nu har kändisar som Magnus Carlsson bloggat lyriskt om detta lilla himmelrike, det ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0