Tråkigt, tråkigare, handbolls VM

När tar denna så kallade sport slut i TV rutan? Jag vill se riktiga TV program med fina kläder och snygga människor.

Jag var tillsammans med en handbollsspelare än gång, men det fattar ju ni också att jag illa kvickt var tvungen att dumpa honom.

Handboll är helt enkelt inte manligt, spännande och sexigt.
Handboll är girly och astrist.

Jag föreslår att alla ni med handbollsdrömmar konverterar till fotboll eller hockey. Om ni inte är flickor förstås, isf får ni gärna fortsätta att springa fram och tillbaka och kasta en boll mellan er, så länge jag slipper se skiten på TV, deal?

Nix, det kittlar inte till någonstans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0