Tack snälla för att du läser min blogg!

Fastän jag inte har bloggat ett smack på hela dagen. So sorry!

 

Vi har haft en super händelserik dag, så nu är jag helt slut. Efter Caspers fotbollsträning stack vi direkt till Natur Historiska Muséet. Våra vänner Sarah & Niclas ville följa med så jag kände att vi för en gång skull var tillräckligt många vuxna för att hantera våra tre galna ungar därinne, men ack så jag bedrog mig...

Barnen sprang som ekorrar åt olika håll medan jag försökte att hålla reda på dem och stod och vrålade som en annan fyllkärring mitt i salen "Inte springa på muséet" och "Aja baja, nu lyssnar ni på mamma" med barnvagn och allt.

Andra vuxna vände bort blicken lite så där besvärat generade över alla hot som rann över mina läppar och landade i en stor pöl på golvet som mina barn sket totalt i.

Jag kände riktigt hur svetten bröt sig fram under pattarna och ett svagt obehag av att Theo Sarah och Niclas inte synts till på evigheter gjorde mig allt mer nervös.

Under 30 fruktansvärda minuter "råkade" min man tappa bort mig och mina taliban ungar. Hur det gick till är för mig en gåta, kanske ville han inte kännas vid den där patetiska vrålapan i mitten av dinosaurieutställningen, men tillslut hittade jag dem utanför Present butiken där barnen hittade mamuttar i form av mjukisdjur för bara 399:- styck, typ.

Efter det njutbara besöket ilade vi så fort vi kunde på middag hos min mamma. Hon hade gjort supergod lax och nån ny sallad som skulle vara extra krämig, och det var den.

Nu är vi hemma och jag känner mig så trött och flamsig att jag misstänker att ett ligg inte är att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0