Ska jag behöva finna mig i det här?

Det toksnöar.

Jag är så förbannad nu att jag vill stämma någon för det här förbannade vädret som bidrar till så här dålig stämning på bloggen.

Stackars alla er som sitter och tråkar på det ena menlösa jobbet efter det andra och får titta ut på det här hånet. Fy f-n!

Vad kan jag då pigga upp er med istället? Jo möjligen den här super snygga New York bloggen som Mikaela som jobbar hos Theo skriver.

Hon är där nu och pluggar och det är liiiite hårdare skola där än här hemma. 5 000 kronor i veckan kostar hennes studier, dessutom får man anmärkning om man inte alltid har med sig tre olika pennor, sudd, vässare och linjerat block. Om man dyker upp med lösa papper får man också en prick, aj aj aj, svårt att tro att någon av mina forna skolkompisar hade klarat sig en dag där utan att göra bort sig totalt. Klicka här för att komma till New York







Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0