Sarah: Anna, det har hänt något fruktansvärt...

Jo, jag läste det oxå härom dagen i DN. Att en hundägare hade hittat en mördad snubbe i Glömsta som ligger i min gamla hemkommun Huddinge.

Min kära vän Sarah läste inte om det. Hon såg det på nyhetsmorgon. Det gick till ungefär så här:

Sarah: Usch älskling, nu har dom hittat ett lik här i Huddinge, fy vad obehagligt!

Niclas: Jag står i duschen, jag hör inte!

Sarah: Dom har hittat ett lik i Glömsta! Mord! Tvätta öronen när du ändå är där inne....

Niclas: Usch då! Vart i Glömsta...?

Sarah:
Vet inte... Jo vänta dom zoomar ut nu... Men vad faan... Nä... Men vad faan!!! Niclas för helvete, liket ligger ju på våran tomt!!!

Jaa, raringar, vad ska man säga, grattis till ert nya boende och välkomna till underbara Glömsta! Ha ha ha!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ha ha, ja det var en chockartat upptäckt. Är vår tomt ett dumpningsställe för kriminella som behöver göra sig av med bevis...usch! Tror vi får skaffa en lite farligare vakthund till när vi flyttar in :-)!!

2011-01-12 @ 08:41:12

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0