Nedräkningen har börjat!

Ikväll klockan åtta hoppas jag innerligt att ni avnjuter detta förtjusande spektakel som utspelar sig på Solsidan i TV4.
Av en ren slump ska jag och familjen åka hem till Danne & Annika ikväll och gissa vart dom bor, jomen mitt ibland alla riktiga galningar på Solsidan i Saltsjöbaden. Jag har redan börjat öva mig på att ha näsan i vädret...


Börjar nästan se ut som om jag växt upp på Solsidan va?


Jag har en ganska... hur ska jag uttrycka mig... kraftfull näsa, eller vad säger ni? Lite så där magiskt drottninglik va?
Theo är så avundsjuk att han lite försynt har undrat om jag inte vill operera min prakt-kran lite mindre, kanske till en sån där söt liten knappnäsa som flickor förväntas ha, men sån svartsjuka genomskådar jag direkt...

Tjuvtitta här om ni inte kan hålla er:


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0