Mmmm Maria Montezami

Maria Montezami befinner sig just nu i Stockholm på Formex Mässan som är nordens största inredningsmässa. Nu har inte Maria designat några möbler, men hon har designat den roliga men udda kombon hundkoppel och handväskor. Här kommer lite bilder från hennea showroom.


För er som inte har varit på en inkpsmässa, kan jag avslöja att det är superkul, och montrarna som företagen bygger upp för att profilera sig kan vara hur lyxiga som helst.
Just den här har Lulu Carter från TV programmet Äntligen hemma inrett åt Maria.


Några raffiga hundhalsband, jag måste säga att just de här kanske inte var så banbrytande...


Maria posar med sin väska. På såna här mässor smyger det förstås in en och annan privatperson, men främst handlar det ju om att stora butikskedjor ska lägga en stor order. Jag håller tummarna för att Åhléns plockar upp det här så att väskorna säljs rikstäckande.

Två handväskor i närbild, visst är de fina?


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0