Mat mobbning yeey!

Ni måste bums slå på fyran nu hörni! My God ni kommer att älska detta, en mat tävling som är som Idol, fast med mat. Om man har lagat bra mat går man vidare, har man lagat äcklig mat blir man hånad i TV, lovely!

Per Moberg, Mannerström och Marcus Auluy (typ, ingen aning om hur hans efternamn stavas) sitter som jury.
Marcus har jag träffat, han är bara 3 äpplen hög, världens minsta plutt, jag träffade honom när jag hade ett brudpar som gifte sig på Winterviken i Stockholm, där Laila Bagge gängade sig förra året. Han är svinduktig, vad lär vi oss flickor; Storleken har ingen betydelse, stor eller liten kock, alla kan tillfredställa med rätt moves!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0