Malou von Sivers = RESPEKT!


Magnus Hedman ville göra avbön i TV idag. Ofta när kändisar gör något dumt och känner ett trängande behov av att vinna sympati vänder de sig ju till de lite mer seriösa TV programmen för att vinna tillbaka sin status.

Well Magnus, you choosed the wrong TV show!

Malou gjorde klart redan i början av intervjun att hon minsann inte tänkte ställa upp på att låta Magnus utnyttja hennes TV program till nåt jäkla trams.

Jag såg detta live och jag kan säga som så att Magnus blev totalt slaktad av denna superkvinna.

Malou: Innan dina horköp så åkte du även fast för narkotikabrott som du blåljög om under rättegången.

Magnus: Mmmm.... Men det ber jag ju om ursäkt för nu.

Malou:
Horköpen eller knarket?

Magnus: Alltså jag... Jag vill säga förlåt för knarket, det var dumt felåt.

Malou: Men dina horköp då, eller ska jag säga "kvinnan som du utnyttjade sexuellt" om det känns bättre?

Magnus:
Alltså jag tycker inte att hon var någon hora för mig, vi fattade tycke för varann och hade sex.

Malou:
Allvarligt talat Magnus så skulle du göra mig en stor tjänst om du höll dig till sanningen och berättade var det är för sjuk kvinnosyn du har.

Magnus:
Alltså jag har en kvinnosyn, en bra en, jag har ju trots allt varit gift.

Malou: Ja, Magnus, då får vi önska dig lycka till med ditt... Ja lycka till iaf.

Ha ha ha!

Kommentarer
Postat av: Tea

=D HAHA



Go Malou <3



2012-06-12 @ 13:42:19

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0