Lite skvaller...

Lördag kvällen tillbringades av de hetaste potatisarna inne på Muchen bryggeriet, Kenneth Bengtsson som är VD för ICA fyllde 50 år och det firades med pompa och ståt vill jag lova.
Det var ingen dålig gästlista och vid honörsbordet bredvid födelsedagsbarnet satt Kronprincessan Victoria och Prins Daniel(!) Maria och Robert Wells var där och framförde också en egen hyllningslåt till Kenneth, Peter Settman satt bland gästerna och sjöng med i låtarna Charlotte Perrelli körde som är släkt med Ann-Kristin, alltså Kenneths fru. Hängde ni med?

En stilla undran; Vart var min inbjudan, med tanke på hur mycket stålar jag och min restaurang ägande man pumpar in i ICA så vore det inte mer än rätt... Nåväl grattis grattis, ska vi gissa att maten var avdragsgill...?

En av underleverantörerna till ICA, jag ska inte säga vilken, hade tryckt upp så här fina kuddar till födelsedagsbarnet, ett annorlunda sätt att göra inte särskilt dold reklam, ha ha!

Födelsedagsbarnet själv håller tacktal till gästerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0