Idag har Theo ont

Min man lider. Han går i det tysta och lider över Guds alla pinor som en man i sina bästa år som lever i en medelklassfamilj kan drabbas av.

Han har ont i huvudet, aj aj vad ont det gör, jag har nog migrän, viskar Theo sorgset. När det inte uppmärksammades med stor begrundan av övriga familjen fortsatte värken från huvudet ner genom halsen, ut i lederna vidare till magen som i sin tur utvecklades till trötthet och slöhet.
Kan det vara mensvärk, undrade vår femåriga son stillsamt. Vid det här laget ratar jag inga teorier, jag tror iochförsig inte att det är mensvärk, utan snarare klassisk mansvärk.

Nu tycker jag att ni som har Theos mobilnummer ska skicka ett uppiggande sms, nu när han ligger på sitt yttersta. Jag har kokat te åt sjuklingen, klappat på huvudet och föreslagit att han ska prova med lite botox i pannan, eftersom det är det bästa mot migrän. Vi får se om det kan hjälpa lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0