Hjälp, jag är en tant!

Här sitter jag uppkrupen i soffan och äter blåmögelost och ser på reprisen av "stjärnorna på slottet" samtidigt som jag hör Theo bistert mumla att dagens ungdom beter sig som om de vore laglösa vildar (ungarna har som vanligt slängt av sig sina kläder i små irriterande högar runt hela huset) och ju längre jag sitter här och glor på de gamla dramaten-skådisarna desto mer kommer jag på mig själv med att tänka; Åh, så trevligt vi har det.

Japp, bli inte förvånade om jag får en ny höftkula och lite blåaktigt hår här inom en snar framtid.
Bästa Hälsningar
Tant Anna


Kommentarer
Postat av: Camilla

Underbart att höra att även du är mänsklig ;)

2011-01-10 @ 10:39:26

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0