Han är för rolig den där Zlatan!



Aftonbladet frågar Helena Seger som just blivit utsedd till Sveriges bäst klädda kvinna, om det finns någon klädsel i ett offentligt sammanhang som hon ångrar;


– Det skulle väl möjligtvis ha varit en gång för några år sedan i Torino, när Zlatan ringde mig på väg från träningen och föreslog att vi skulle äta en bit mat. En bit mat visade sig vara en bankett på slottet. Jag är fortfarande sur på honom för det, eftersom jag dök upp i jeans och slarv tröja och går numera ingenstans utan att veta exakt vart vi ska, när, hur, varför och i vilket sällskap. Både av respekt för värdparet och för min egen skull. Jeans i all ära – men inte i alla lägen.

Ha ha!

Ja, lyckas man till och med matcha sin hund så kanske man är den bäst klädda kvinnan i Sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0