Försöker sparka liv i min familj

Jag bjuder på hamburgare, står jag och vrålar i vardagsrummet som en pundare på plattan. Ingen reaktion.
Vi kanske skulle ta och åka till Bauhaus idag, och titta på alla spännande verktyg?! Försöker jag igen med ett inbjudande leende mot min man. Kammar noll uppmärksamhet nu också.
Vi kanske skulle gå upp och knulla skiten ur varann? viskar jag knappt hörbart mot Theo. Aha! Theo flyger upp i givakt och vänder sig nyfiket mot mig.

Theo:
Vad sa du att vi skulle göra sa du?

Jag: Äta på Mc Donalds. Med barnen, älskling. Göra något tillsammans som en familj, vi kanske rentav...

Theo sätter sig ner i fåtöljen igen som en vissen tullpan och fortsätter att pula med sin Ipad. Suck.

Nä hörni, om man skulle gå ut och hänga sig i ett äppelträd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0