En sextrakasserad jacka

jacka, så Casper har fått en ny skinnjacka som han är mycket nöjd med. Det är en vårän så länge får han bara ha den inomhus. När han sitter med den i soffan kommer Lucas fram till honom. Mycket omsorgsfullt tar han sig på snoppen och sedan på Caspers nya jacka.

Casper: Du rör inte min Michael Jackson jacka med dina snoppiga fingrar!!!

Då skrattar Lucas ett långt hånfullt och elakt skratt innan han med det lilla förstånd han har försöker göra om det igen.

Casper (i falsett): Tänk på att Michael Jackson är död, tänk om han såg vad du gjorde med hans jacka, tror du då att du skulle få lyssna på hans låtar?!

Lucas: Han är inte död, jag hörde honom härom dagen i radion, han satt där inne och sjöng.

En vanlig dag hos familjen Williams....

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0