En romantisk par-lunch

Idag kom min vän Linnéa och hennes date lilla Julian förbi och käkade lunch. Julian var så pytte pluttig att han fick plats i jeansfickan.
Eller så var Hugo stor som en brottosaurus i jämnförelse.

Linnéa och Julian, 3 månader gammal. Jag måste säga att han verkligen är lik sin vackra mamma.

 

Julian var en riktig A-bebis idag, han var glad hela tiden, sen somnade han lydigt i mammas knä.

 

-Jo men vänta bara, sa jag generat när jag för tionde gången fick rädda kaffekopparna på lilla fikabordet för att Heffa

Hugo så gärna ville sula dom i golvet och sedan tokskratta åt sitt illdåd.

 

Jag gick all in idag kan man säga, jag bakade till och med en morotskaka för att hedra minnet av att Linnéa tidigare varit vegeterian, förstår ni vilken super värdinna jag innerst inne är.

 

Morotskaka

Linnéa: Nä, jag tycker än så länge att mammalivet är väldigt enkelt och rofyllt.

 

Jag: Absolut, vänta jag ska bara bända loss Hugo från vår skrivare som råkar stå här på golvet, tar du undan din kaffekopp och blåser ut alla ljus utifall att han fintar undan mig igen och...

 

Hugo är inne i en fas där han gärna ruffsar runt i mitt hår med sina små gröt klibbiga fingrar

 

Han är också inne i en fas där han aldrig sitter still, därför är alltid delar av Hugo suddiga på alla kort som jag tar.

Hur som helst, mycket trevligt var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0