Bilder från gårdagens lilla middagsbjudning

Igår var några vänner ifrån Huddinge på besök. Dom är ju lite mesiga därborta, så ett tag trodde vi inte att de skulle våga sig ut i snöyran, men tillsist tog de mod till sig och så dök de upp.


Annika  & Danne, som vanligt krävde Annika att bara bilder där hon själv ser glad och söt ut fick publiseras.


Theo tyckte att han såg aningens skär ut i ansiktet, nejdå, ljög vi andra för att inte förstöra stämningen.


Smilla & Niclas

Niclas ville gärna visa hur enkelt det är att göra en bakåtkullerbytta. Efter att ha klarat den bedriften mottog han folkets jubel och spridda förvånade applåder...

 

När gästerna hade åkt hem och jag tänkte röja av bordet dök Lucas upp med den här minen i ansiktet.

"Snälla mamma, kom och fika med mig, jag har dukat upp med tårta"

Mmmm, jag kunde såklart inte motstå den lilla charmören så medan huset stod och förföll, så satt jag i soffan och drack luft och åt ... luft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0