Att få nytt stånd är det bästa jag vet!

Hörni era dönickar och deppisar, ni har väl inte missat det ljuvliga solvinterståndet?



Sen den 21 december har vi förmånen att äntligen gå mot ljusare tider, känns inte det sjukt skönt?! Jooo, erkänn nu era surmuppar, det känns väl underbart att man äntligen befrias från den här nattsvarta terrorn som är ungefär lika rolig som en frisbee i huvudet.
Kan vi inte bara snabbspola oss igenom januari n.u oxå så att snön kan börja försvinna.

Om ni envisas med att fortsätta deppa så kan jag också passa på att avslöja att plusgraderna är i antågande oxå, redan på söndag kan det börja slaska för då får vi hela 1+ i Stockholm. Ja ni loosers som promt skulle bosätta er i Norrland kan jag förstås inte glädja med mycket. Köp en stark lampa och lägg er i solariet så kanske kanske att även ni oxå mår lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jo då, denna dag kan inte glömmas bort. Har ju födelsedag denna dag å vad passar inte bättre än att fira dagen med ljusare tider :)

2011-01-04 @ 07:39:09

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0