2011 = Kaninens år

Nu ska jag utbilda er lite, 2011 är enligt Kina, Kaninens år, förra året var det Tigerns år, men i år är det alltså Kaninens år. Det betyder att det här året är extra lyckosamt inom både yrkesliv och spel.


Om man föder barn under det här året som tex min Camilla kusin tänker göra relativt snart så blir det barnet extremt familjekärt, kanin-människor (ett ord jag aldrig trodde att jag skulle använda) anses vilja ha stora familjer, och ligger därför i som kaniner, utöver det så gillar det att spendera pengar på lyxiga saker oavsett om de har pengar eller inte.

Som tur är är kanin-människor duktiga i affärsvärlden eftersom att de är måna om att utveckla långsiktiga förhållanden, både i privat och yrkeslivet.

Så nu vet ni precis hur alla bebisar som föds i år blir till sättet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0