Uselt humör

Det började redan i morse när Theo ringde mig och sa; "Har du hört det fruktansvärda på radion?!"

Onej! Tänkte jag i en promillesekund, någon vi känner har så klart smackat på motorvägen och dött MEN det var förstås mycket värre än så!

Totalt snö kaos tills hela looser Sverige fryser ihjäl, läser de upp en halvtimme senare på nyheterna.
Jag är sååå förbannad right now.

Att gå in och kolla väderprognosen har blivit som att porrsurfa för mig, jag måste få ta del av lite plusgrader annars döööör jag och jag kan meddela att jag noterat att det skulle vara vidrigt kallt idag, men någon snöorkan har de då inte varnat för.

Som om inte det vore nog måste jag åka med Lucas idag till BVC för 5 års kontroll. Men var inte du där igår, tänker ni, Jo, men den där jäkla sadistdoktorn tycker att det är så roligt att boka in mina barn samma vecka men på olika dagar. Jag kan riktigt se framför mig hur han mycket mödosamt lägger upp en plan för att jäklas lite extra med mig.
Får jag höra att jag är kort idag, av gubbskrället, så smäller det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0