Time is money!


Eftersom att alla mina bloggvänner har ägnat detta så mycket uppmärksamhet ska även jag förse er med viktig Super Bowl information.

Det finns nämligen två saker värda att nämna efter Amerikas årliga stora sporthändelse:

1) Christina Aguilera som fick äran att sjunga nationalsången inför EN MILJARD tittare, tappade bort sig i texten och fejkade fram sången genom att yla fram de sista tonerna. Jag har lyssnat på henne och jag måste bara berömma henne för storartad improvisation, ska jag vara helt ärlig tror jag bara att ytterst få jänkare märkte misstaget live, resten läste om det i tidningen dan därpå.

Christina Aguilera tappar texten


2) Reklamen i pausen till Super Bowl är den dyraste i hela världen. Företagen betalar 3 MILJONER DOLLAR för 30 sekunder. Det här leder till att alla som är med och annonserar gör ny rolig reklamfilm bara för Super Bowl.
Enligt mig och Theo var det här den roligaste

Roliga Reklam som tråk Sverige aldrig skulle våga visa

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0