Solsidan

Idag var vi i Nacka Centrum och handlade klädur till barnen, det gick sådär kan man säga.

Ungarna slogs med varann, tjöt att om de inte fick äta på donken skulle de döööö och sen rev de ner större delen av butiksinredningen i en surf-affär varpå pappan fick psykbryt och mamman diskret sackade efter sin familj i hopp om att ingen skulle koppla henne samman med tattarfamiljen som störde ordningen.

Eftersom vi ändå var halvvägs till Saltsjöbaden tyckte vi att det inte var mer än rätt att våra vänner Annika och Danne, som bor ett stenkast bort, kunde bjuda oss på fika.
Så vi tog vår tattarbuss och parkerade bredvid dom fina bilarna på Solsidan, vilket vi är övertygade om att värdparet uppskattade. Nu var bara Danne hemma, Annika har nämligen satt honom i arbete kan man säga och håller sig listigt nog borta tills han är klar...


Fredde & Mickan
Danne & Annika

Danne bygger ett helt nytt hus åt Annika. Det är hon värd.

Det här är (havs)utsikten från stugan som blivit värderad till; Nä, jag får ju absolut inte säga, men det är ju "Saltis" som byborna säger här ute. Det är Annika oxå värd.

Vad är jag värd? Vårt hus är värt ungefär lika mycket som ett garage ute på Solsidan, ha ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, man ska inte vara avundsjuk utan uppskatta det man har!!!Det finns c:a 7 miljoner människor i Sverige som skulle vilja ha det som du!!Tänk på allt härligt du har 3 fina killar, världens bästa man, fint hus - om dock inte riktigt klart, en stor trädgård där du kan jobba och njuta av efteråt, världens bästa svärmor (inte alla som har) och div extra svärföräldrar, en mamma som ställer upp..... ska jag fortsätta? Nej, jag tror du fattat!!! Kram från Svärmor

2011-02-20 @ 14:28:19

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0