Något mycket obehagligt...

...hände mig i veckan. Jag bommade ett P-piller, vilket ju är väldigt obehagligt bara det MEN redan dagen därpå satte sig Theo bredvid mig i soffan och sa;

Theo: Du är gravid.

Jag: Är jag inte!

Theo: Är du visst.

Jag: Är jag inte!

Theo: Fast det ser jag ju.

Jag: Gör du inte!

Och så där höll vi på enda tills Theo gav upp och ville utmana mig i ett parti Spindelharpan (som fortfarande inte är en porrig sexställning för er som undrar, utan pensionärs patiens på datorn).

Men hur går det till!?! Hur kan Theo märka att det enda jag går runt och tänker på är; Shit, jag kanske måste leta fram mina töjbara mormors trosor igen!
Hur?!

Blev jag gravid då? Nix. Hur jag kan vara så säker? Därför att det har jag bestämt. Punkt.



Kommentarer
Postat av: Camilla

Härom dagen sa Micke samma sak till mig här om kvällen. Jag nekade bestämt men det funkade inte så bra. Vi fortsätter diskussionen.....



:)



Det här med att du har bestämt att du inte är gravid är skitsnack. Man kan bestämma mycket saker...men det här med graviditet är en av de få som du kan bestämma själv om. SÅ....har ni haft sex utan skydd? Har du fått din mens? Har du tagit något graviditetstest? Ett enkelt ja eller nej på frågan funkar bra. Så????

2011-02-06 @ 21:33:00
URL: http://www.wernerhome.se

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0