Mycket misstänkt...

För en månad sen ringde jag min vän Jennie och frågade om hon ville hitta på något;

"Jag är sjuk
", viskade Jennie med ynklig röst, "jag ringer dig när jag mår bättre"

Igår ringde jag Jennie igen, eftersom att det trots allt var en månad sen vi hördes av, när Jennie hörde att det var jag pep hon med en mycket tunn och darrig röst; "jag är fortfarande sjuuuuuk"

Mycket misstänkt!

För tre veckor sedan ringde jag Jeanette och frågade om hon ville hitta på något;
"Tyvärr, Hanna är sjuk, men jag ringer dig så fort hon mår bättre"

Tror ni att hon har hört av sig än? Nä! Så idag när jag ringer tänker jag åka över och personligen ta tempen på Hanna om hon fortfarande påstår att hon är sjuk.
Ni ska inte tro att ni slipper mig i första taget inte.

Ta nu detta som en varning, om jag ringer och vill hitta på något, så är det bättre att ni får det överstökat än slingrar er, för jag är som en kackelacka, jag ger mig aldrig och jag kommer alltid tillbaka, Mo ha ha ha!


Ses vi på Caféet idag? Jag jobbar mellan 12-14, förmånligt nog brukar Theos anställda förpassa mig till att plocka disk, så lägg inte krokben för mig när jag går förbi.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahahaha...du e för söt! Ser fram emot 7 rätters middagen ni tjatat om så länge nu;)

Hörs snart, men kom ihåg: ring inte mig...jag ringer dig;)

Kram

2011-02-09 @ 14:07:55

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0