Mitt samtal till (världens sämsta försäkringsbolag) Folksam



Jag:
Ja hej, jag undrar fortfarande varför ni fortfarande inte har kunnat lämna något besked om huruvida vår hemförsäkring täcker våran trasiga luftvärmepump?

Folksam: Det tar ju lite tid att handlägga alla ärenden, vi hör av oss så fort vi kan.

Jag: Det menar du inte?! Jag ringde er alltså i februari 2009 och har sedan dess hunnit vara gravid OCH få en bebis, gift mig, bytt hårfärg, köpt tre nya bilar, bytt jobb, hunnit med 6 utlandsresor och nu kan faktiskt den lille bebisen som när vi talades vid sist, inte ens var en fullgod spermie, nästan gå. Så NÄR tycker ni att eran handläggare ska höra av sig?

Folksam: Eeeeeeh... Det här är förstås hemskt... genant för oss.... Oj oj oj, 2009 säger du....

Jag: Mmmm, det var det året Malena Ehrnman vann melodifestivalen med låten "La Voix"

Folksam:
Eeeeeh, jag ser till så att min chef kontaktar dig inom en timme, ok?


Kommentarer
Postat av: eve

Haha don är riktigt värdelösa!! inte tagit hand om mitt ärende. Hade inbrott i juli och fortf har inget hänt.. Bojkotta folksam!!

2011-05-03 @ 13:07:02
URL: http://www.nattstad.se/eevee

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0