Jo, så här låter ni!

Jag har ju haft den stora förmånen att få stå och ta emot kundernas djupa hat och förakt under dom åren jag jobbade i butik.

På Intersport var det värst. Om en kund kom tillbaka med en gammal Adidas sko som denne använt 8 timmar om dagen i 6 månaders tid så fanns det ingen hejd på hur otrvlig och hotfull en sån kund kunde bete sig;

...och nu har fan-skapet gått sönder trots att jag BETALADE 650 KRONOR!! Om inte du GENAST stoppar tillbaka alla mina pengar på mitt kort så lovar jag dig att det här, DET HÄR ska minsann hamna på första sidan i Aftonbladet imorgon och då är DU körd, fattaru, du kommer att få sparken, jag är nämligen en mycket respekterad journalist!

Snälla, hota inte personal med att ni är journalister om ni inte faktiskt är det. Det är sååå pinsamt, dessutom berättar vi alltid om hur ni psykfall beter er på luncherna.

Värre gick det för den här arga tanten, för hennes råutskällning la dom ut på nätet, hi hi hi!

Jag kan tänka mig att hon i efterhand, när hon hörde hur hon själv lät kände att hon kanske, kanske överreagerade liiite, lyssna och njut, för så här låter folk på riktigt när de ska klaga på dålig service;



Ps. Alla kunder som var lugna och gulliga mot mig när de ville reklamera något fick alltid sin vilja igenom, prova det nästa gång ni är missnöjda med något, ni kommer att häpna!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ha ha jag kissar nästan på mig...."har ni hört att jag är förbannad!!!"



Har du sett denna, arg flickvän som inte hittar några kläder att ha på sig. Har för mig att jag visat dig denna.

http://www.youtube.com/watch?v=64B64kH4fW8

2011-02-23 @ 11:53:56

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0