Jag skäms över mina landsmän

Min kära vän Maja berättade att när man utbildar sig till inredningsarkitekt så gör man en del av sin praktik på IKEA med att styla deras visningsrum.

Inredaren Maja


Rummen ser ju väldigt hemtrevliga ut i varuhuset och det här ställer till problem för IKEA. Folk tror på allvar att dom är "hemma hos nån" och går in och sätter sig och bajsar lite diskret på toaletterna i visningsbadrummen.

Så numera skruvar IKEA fast alla toalok för att undvika spontanbajs i varuhuset. När jag hör sånt här måste jag ha en skämskudde framför ansiktet. På allvar?! Bajsar ni i en icke inkopplad visningstoa kan ni lika gärna göra det i nån av de många kastruller som IKEA säljer.

Äckligt. Skärpning!

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Typiskt bajsnödiga svenskar. Jezez!

2011-02-16 @ 22:50:19
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0