Jag kom att tänka på...

... en katastrofal Alla Hjärtans Dag som mina söta vänner Sarah och Niclas genomled för några år sedan.



För några år sedan gick Niclas tvångsmässigt (likt alla män?) och skulle inhandla en Alla Hjärtans Dags present till frugan.
Han valde ut ett underklädes set och trodde att han var safe när han lämnade över det.

Dessvärre hade han fått helt fel storlekar i butiken och resultatet blev att Sarah kastade kläderna i ansiktet på Niclas och skrek så att alla grannar kunde höra henne;

"Är det så här du ser mig din jävel?! Obefintligt små bröst med en fet jävla röv stor nog att fastna i ett dörrhål!?!"


Aj aj aj! Lär av detta killar, mixa aldrig en A-kupa med storlek L i trosor, det kan bara bli fel...

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ha ha detta hade jag glömt. Det värsta var att när jag frågade hur han kommit till denna kombination så sa han att han hade beskrivit mig för expediten och att hon hade plockat fram storlekarna....it hurts eller vad säger man :-)

2011-02-15 @ 13:01:28

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0