Jag har jobbat!

Nu har jag slavat färdigt på caféet. Personalen skickade hem mig 30 minuter för tidigt, jag försöker att inte tänka på det dålda budskapet bakom det beslutet.

Udda händelser ni bara kan uppleva på Theos place:

Tanten: Det finns inget vatten.

Vi: Joho, hela tillbringaren är full.

Tanten:
Men vad är det för ett vatten? Är det helt genomskinligt så att man inte ser det?

Vi: Jo, vi brukar lyxa till det för kunderna och erbjuda genomskinligt vatten istället för grumligt.

Tanten: Jaha, vad bra!

Ni som inte var där idag missade även när de största tuttarna jag någonsin sett ammade en 2.5 årig flicka som efter amningen bad om saft. Usch!

Jag säger som så att är man stor nog att kunna tacka för maten kanske man ska överväga att prova lite klassiska köttbullar till flickebarnet istället, terapin som tösen kommer behöva senare i livet kan ju bli riktigt kostsam om morsan fortsätter...?

"Det här hamnar i min blogg"
vrålade jag när kökstjejerna Tessan och Sofia gick på toa tillsammans. Jag vet inte ens om det är tillåtet att  två flickor går på toa  tillsammans ens när man går i åttan?

De tävlade iaf. om vem som var sanbbast på att uträtta. Tessan vann. Och ja, hon var snabb, ingen pensionärs stråle där inte som sölkorven Sofia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0