Jag glömde ju att varna er...

...men våra galna ungar gick på bio på Heron City idag. Såg ni dom? Hörde ni dom?

Naturligtvis prackade vi på ansvaret för våra barn på Sarah & Niclas, jag och Theo kallar såna här bio träffar för "Kvalitets tid med era kära gudbarn" vilket ju vore oartigt att tacka nej till.

Barnens goda fé och gudmor Sarah


Så medan Sarah & Niclas vallade våra små talibaner inne på Heron, åkte vi hem och såg exakt samma Disney film på datorn istället. Såååå smidigt, dock inte för barnens gudföräldrar som kom indrällandes här och var så dödströtta att ingen av dem ens ville ställa upp på att ta en liten drink innan middagen.

Sarah berättade hur vår äldsta giriga son försökt locka till sig en sån där onödigt dyr heliumballong för 90:-

Casper: En sån vill jag haaaa!

Sarah: Tyvärr, alla mina pengar är slut nu.

Casper: Får jag se då?

Sarah: Ööh, vadå, vill du se...?

Casper: Mmmm, öppna plånboken så får jag titta om du talar sanning!

Mitt modershjärta pyr av stolthet nu som ni förstår...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Så skönt att kunna läsa hur rutinerade föräldrar gör för då kör man bara en " copy/paste" övning så slipper man tänka själv, för sånt är ju jobbigt.

Jobbar denna vecka oxå, därefter går jag på ledighet. Kan vi ta en date i nästa vecka istället? Jag vill ju få en sportslig chans att ställa dig till försvars på varför vagnen ser ut som den gör å för detta behöver jag tid. Nästa vecka har jag all tid i världen :)

2011-02-06 @ 23:07:27

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0