Ibland måste man slå i botten hårt...

...innan man kan börja sin resa uppåt igen. Det blir inte värre än så här nu.


Hugo har snott fjärrkontrollen och gömt den gud vet var. Vi har letat i timmar, utlyst en fet hittelön och engagerat barnen i vårt sökande efter vår lille vän.

Nu måste vi resa oss ur soffan varje gång vi ska byta kanal och det känns så sjukt jobbigt!!!

Hur mycket mer motgång kan vi ta, hur ska vi klara oss?! hulkar jag till Theo.

Det blir en mycket mycket torftig  och ansträngd afton i vita huset.

Kommentarer
Postat av: Chaffismorsa

Ett hett tips är att kolla bakom elementen. Min grabb gömde en bilnyckel där som kom fram efter tre år. Och förra veckan hittade jag ungens tv-kontroll bakom elementet, inte samma element dock, men samma unge.

2011-02-21 @ 23:44:46
URL: http://chaffismorsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0