Fredagsmys

 

Hugo vägrar haklapp, jag har inget emot lite skitiga ungar, men skulle hans far ha sett detta skulle han personligen ringt socialen och skvallrat.

Lägg märke till att trots att den mesta maten tycks vara utsmetad i ansiktet på Hugo så har gossebarnet ändå lyckats spilla en imponerande del av köttfärsen på den nytvättade tröjan.

 

Jag och Lucas har diskuterat väldigt viktiga saker idag, men jag vill såklart gärna höra er åsikt också i den här frågan; Är pandor malligare än andra björnar för att de har en schystare outfit? Svaret kan ni maila in till mig omgående.

 

Den här lilla asken fyllde jag med godis och film och lämnade i Jennies brevlåda, jag lämnade även ett smått desperat meddelande till sjuklingen, nämligen;

 

Jag övervägde såklart möjligheten att istället för att lämna "krya på dig" paket, storma det pestsmittade huset, överraska Jennie på soffan med en termometer i högsta hugg och skrika;

"Bend over bitch, nu ska tempen tas!"

bara för att försäkar mig om att jag inte blir blåst nu när jag överöser henne med dyrbara gåvor.

Men jag fegade ur i sista stund, men nästa gång...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0