24 minusgrader

...självklart kvalar det här ovädret in till en sjukskrivning idag, ni har min fulla välsignelse om ni stannar hemma idag och den ger jag er inte hur som helst.

Stanna hemma idag, tänd en brasa (eller ljus för all del) kryp upp i soffan med lite varm choklad och njut av det faktum att TV SHOP kör igenom precis alla sina reklamer i nästan en hel timme till. Just nu; Sheer Cover, den har dom kört på repeat 12 gånger nu och ju mer jag tittar desto mer vill jag ha!

"Nu behöver du inte se ut som stryk längre, smeta bara in våra underbara krämer i ansiktet och vips ser du ut som mig, LeAnn Rimes, men du måste skynda dig, erbjudandet för att få våra fem magiska läppstift gäller bara i tio minuter till"


Så har dom sagt nu i över en timme, så nu måste jag verkligen skynda mig om jag ska få deras fem magiska läppstift. Jag måste sluta blogga bums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0