Vi tänkte äta en lite lättare lunch med barnen

Vi tittade på NK´s julskyltning med barnen, efteråt gick vi som en fin familj till ett café för att äta något litet och lätt. Barnen ville ha pannkakor, 4 stycken ingick. Jag och Theo tog pastasallad. Theo blev vit i ansiktet när han såg vad ungarnas pannkakor kostade.
Vågar ni gissa? 4 pannkakor, visserligen med lite chokladsåskonst på tallriken = 89:-
Nämnde jag att vi hade tre barn som skulle äta?

Så här flådig sallad fick jag och Theo, totalt pröjsade vi 600 spänn för våran lite lättare lunch.
Nästa gång vi ska gå på café får Theo sälja sin njure först.
Fasen för 600 spänn får man annars 60 cheeseburgare på ungarnas lyxkrog...

Kommentarer
Postat av: Johnny

60 burgare helt fel 120 korvar med bröd på ikea = 3 barn a 2 korvar styck blir korv i 20 dagar

2011-12-20 @ 23:24:48
Postat av: Anna

Helt sant! Jag inser att jag har mycket att lära av er lite mer rutinerade föräldrar. IKEA rockar!

2011-12-21 @ 18:02:15

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0