Vi snubblar in på målsnöret...

...till julen. Som vanligt.
Vi lämnade in våra julkort till Media Markt förra veckan, för framkallning, senast i tisdags skulle de vara redo att hämtas, men eftersom att personalen lyckades slarva bort dem, så fick vi bränna ut till Nynäshamn och akutframkalla nya. Fem minuter innan brevlådan tömdes knölade vi ner dem i lådan och fingers crossed, så är de framme imorgon.
Senare igår ringde de från Media Markt och flåsade upphetsat i luren att de hade hittat korten. I Barkaby.
För er som inte känner till Stockholm så kan jag upplysa att en tripp till Barkaby är en tur och retur på 20 mil från Nynäshamn, släng på 3 skrikandes ungar som slåss med varann i baksätet, pattsvett, blixthalka och en förkyld man så förstår ni Theo när han stillsamt skrek:
MEN FÖR HELVETE VI HAR INGEN HELIKOPTER I GARAGET SOM KAN TA OSS TILL FUCKING BARKABY, SLÄNG SKITEN ISTÄLLET!!!!
And so they did.

Kommentarer
Postat av: Farmor

TACK!!TACK!!Underbart kort!! Jag skulle vilja ha ett till 18x24 skulle bli en bra julklapp!! Vi ses snart! Kram Farmor,svärmor,mamma

2011-12-23 @ 15:06:39

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0