Vår julafton i bilder

Okej, vi hade en grymt mysig julafton, detta är min dokumentation över kaoset, håll till godo:
Emma, Jon & Tyr hade stulit sista parkeringsplatsen när vi kom, vi började alltså julfirandet med att prominera med kassar, hund, ungar, högklackade skor och ett glatt humör för att ta oss in i värmen.
Kusiner, bebisar och mormor
Camilla och mormor
Min finaste moster Mira med barnbarnet Alexander
Min finaste mormor
Min lillebror var stilig i slips och allt.
I brist på grill, basade grottmännen över ugnen istället, detta gjorde de med illa dold stolthet...
Min mamma lagar mat
Julegrisen
Roligaste bordet?
Leo gillade att få vara med de stora grabbarna...
... och Casper gillade att få vara med de små grabbarna ett tag...
Morbror Ingmar, koncentrerad över den roll han snart ska framföra...
Tomten hittade till Rönninge också, barnen stod tryckta runt honom och var snälla som lamm. Sickna ögontjänare.

Jag drog den gamla nödlögnen, när både Casper & Lucas bestämt hävdade att det inte var någon riktig tomte utan Ingmar.
Jag: Näe, Ingmar stod ju bakom mig och tog kort hela tiden.
Casper: Mäh, då var det väl Micke då?
Jag: Nej men han sprang ju omkring med Alexander i famnen...
Lucas: Men då var det ju tomten, på riktigt!
Hahaha, funkar varje gång!

Jag älskar den här bilden, två nollställda killar;
Alexander: Du, vad vare som hände?
Hugo: Inte tusan vet jag, men schysta prylar fick vi i alla fall.
Alexander: Word....
Vår minsting Tyr, hur söt?
Sååååå söt!!!
Vi hade ingen mistel i år, så folk fick hångla fritt, utan några större riktlinjer...
Godisbordet var som en bal på slottet...
...alldeles Disney-underbart!
Micke & Alexander
Tusen tack för en jättemysig alldeles underbar jul, käraste tjocka släkten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0