Julafton - Rond 2

Naturligtvis är vi en modern familj, som firar jul flera dagar i rad, det här är rond två, hemma hos svärmor och hennes fina Peter
Fördrink med svärfar och hans fina fruga Anne-Maj

Isabelle & Niclas var på ett strålande juldagshumör

Världens bästa man och världens bästa svärfar fångade på samma bild.

Tre snaps-berusade män
Jag krävde att Theo skulle supa till rejält, eftersom att han tiggde om att jag skulle köra hem igen.
Jag menar, jag vill ju inte sitta med en halvnykter man på vägen hem och känna mig blåst på mitt berusade tillstånd, jag har inga problem med att köra, så länge Theo inte slösar med sprit (alltså dricker den mesigt eller obefintligt) ska det va, ska det va, och som det va!
Barna fick plats i hallen även här

Faster Isabelle och lilla prinskorven

Mammas lilla docka

Finaste mannen och hans brorsdotter Aexandra

Åååh, godis. Det är väldigt bra när det inte är pappaer runt om godiset, det ser så illa ut när min hög av godispapper växer upp genom taket.

Precis så här ska det se ut i en anständig gran, dyrt, lyxigt och så exklusivt att man helst inte vill att ungarna ska hjälpa till med att klä den.

Min svärmor gör alltså rätt, ni andra gör fel, till nästa år; Skärpning!

Aaaa, titta så söt min lilla Hugo är! Japp, jag är en sån mamma nu...

Casper och alexandra matchade varandra så fint, Casper med fluga och Alex med kjol, helt klart värt en bloggbild

Paketer till alla snälla barn...

Killarna fick ett gemensamt jättepaket, och det var...
...en snöscooter, förklädd till snowracer, hurra!
Tack kära söta släktingar för supermysigt julfirande!!!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det var verkligen vårt nöje att ha alla barn och barnbarn här och naturligtvis "x:et" med fru. Som sagt vi är en modern familj!! Jag fixar inte att kopiera ert julkort- kan jag få ett ex 18x24 SNÄLLA!!!!

2011-12-26 @ 17:13:35

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0