Sjukdom och elände...

...lurar i varje julklappskö, rädda er ni som kan!!!
Jag har känt mig sjuk i veckor nu, men eftersom att jag är provanställd, så är det inte riktigt läge att stanna hemma som en annan mespropp till förkyld man och gosa in sig i kudden. Näe, det blir till att bita ihop och knega vidare.
Värsta platsen att befinna sig på just nu; Åhléns City.
Åhléns City är som ett blodbad, där alla krigar och slåss mot varandra, folk hostar på en om man kommer för nära, eller kör in en armbåge i revbenen på en, med det dolda budskapet; Fuck Of för helvete!!!! Som om inte det vore nog, så har de ställt upp presentbord överallt med bräckliga parfymer, snyggt förpackade, inbjudande till den late julklappsjägaren, MEN ack så lätt det är att bli intacklad i ett sånt bord, välta ner skiten på golvet och stå där med skammen.
Härom dagen hörde jag två kvinnor, i min ålder, stå och skrika på en tant, inte riktigt i min ålder, anledningen; Tanten köpte en ritask med Hello Kitty, OCH DET VAR JU SÅ JÄFFLA TYPISKT ATT DEN DÄR KATTJÄFFELN SKA GNIDAS I ANSIKTET PÅ ALLA FLICKOR, HADE DU KOMMIT TILL MIN DOTTER MED DEN DÄR URUSLA PRESENTEN SÅ HADE JAG...
Och det här mina vänner är hat. Hatet över att tvingas vistas på Åhléns City varje december månad. Vi orkar inte mer!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0