Har ni sett vår lilla katt...

...hon är vit och brun och svart, hon är vit och svart. Mjauooo, Mjauooo, Mja, Mja, Mja, Mjauoooo
(För er som inte hade någon barndom; Musiken till texten hittar ni på Youtube,)
Traditionsenligt gav jag Theo en ny bebis på hans stora dag. Men den här gången slapp jag gå runt som en dräktig elefantman, för vi köpte en liten sötnos istället för 100 skattade riksdaler.
Har ni sett såååå söt?

Vi gick helt efter regelboken när vi valde, vi prioriterade söthet i första hand och personlighet i andra hand. Lyckligtvis har den här lilla damen lika mycket av båda.
Hon är världens keligaste, och vi har gosat med henne hela dagen. Casper och Hugo kan knappt slita sig ifrån henne. Inte heller Ludde.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det var verkligen en söt liten tjej! Men....vad heter hon? Kanske en fästmö till vår Sigge...om det nu inte vore för att han blev en det precis som Ludde för väääldigt länge sen ;)

2011-12-30 @ 18:02:00
Postat av: Anna

Hon hade ett så fint namn, så hon får behålla det; Smilla



Du måste komma upp och hälsa på henne snart :o)

2011-12-30 @ 19:33:26
URL: http://annasfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0