Vi hånglade upp varann...

...vid lunchen.

Jag hade just sprutat senap på korven, Theo hade just torkat av klägg från Hugos fingrar, där och då möttes våra läppar i en mycket intensiv tungrullare.

Sen sa Theo; Grattis på bröllopsdagen älskling.

Därefter dukade vi av bordet och fortsatte att göra snittar, blåsa ballonger och tina bullar.

Vi firade vår bröllopsdag med att arrangera barnkalas.

När andra par tar in på hotell, dricker skumpa och pippar järnet, så knåpar vi med fiskdamm och tårtljus.
Det blir inte bättre bröllopsdag än så. Det kanske inte är så normala par firar sin kärlek. Men vem fasen vill vara normal egentligen?

Grattis på vår bröllopsdag, älskling!


Kommentarer
Postat av: Camilla

What the f**k! Missade vi fiskdammen?!!!!

Virrig som jag är glömde jag skriva grattiskort till paketen och jag får därför meddela, såhär i efterhand, att presenterna var även från Emma, Jon och Tyr. Så klart! :)

Grattis på bröllopsdagen! :)

2011-08-28 @ 22:15:15
URL: http://www.wernerhome.se
Postat av: Nate

Alltså jag är så himla imponerad över att ni orkar vara så fixiga och gör så mycket saker. Blir trött bara att läsa om alla upptåg :)



GRATTIS på bröllopsdagen, kan inte tänka mig ett bättre sätt att fira den.



KRAM

2011-08-29 @ 07:05:27
URL: http://onlynate.wordpress.com

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0