Känsliga läsare varnas å det strängaste:

Igår lämnade vi bort alla barnen till höger och vänster och sen stack vi raka spåret in till huvudstaden för att tillbringa lite kvalitetstid i diverse klädbutiker varandra.


Oskuldsfull hotellsäng innan...



...jag och maken våldför oss o det grövsta på det perfekt pressade lakanen. Jag älskar hotellakan. Tills jag kommer på att alla andra gör det också. Usch.




Rosa champagne är sååå mycket roligare att dricka än vanlig champagnefärgad champagne.



Och vad gör min man direkt efter att han har fyllt sin fru med skumpa? Han sätter på TV:n och konstaterar med illa dold förtjusning att det är friidrott på TV. Suck.



Fasen, jag som verkligen sträcker ut hakan för att slippa dubbelhakor, och så får jag bilringar runt halsen istället. Om vi ser berusade ut så kan det bero på att kameralinsen är smutsig. Ja och att vi har druckit mängder med alkohol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0