Sista dagen i frihet...

...innan vardagen börjar på allvar, tänkte jag fira med att gå till frisören.

Jag hoppas för mitt liv att barnbidraget har trillat in på mitt konto, så att jag kan återvända till Emilia som klipper mig, igen. Det är så hiskeligt jobbigt att byta frisör. Särskilt om skälet till att man gör det är springnota.

Håll tummarna nu.

Hörde jag sura mummel om att barnbidraget väl ska användas till barnen? Haledusingen, jag sorterar in det här frisörbesöket som "Ögonvård av barn".

Så att de ska kunna titta på mig utan att rygga tillbaka av obehag. Sug på den era gnälliga paragrafryttare.

Det räcker så.

Kommentarer
Postat av: Malin jeanetters lilla syster

Villken fin bild på dig 

2011-08-25 @ 18:36:24
URL: http://mallansbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0