Just som jag trodde att bebis-regnet var slut...

...när min kusin klämde ur sig en sista liten pojke till släktens stora förtjusning för nån dag sedan, så visar det sig att det ligger en liten tronarvinge på jäsning i kronprinsess-parets mage.

Gissningsvis Victorias.


Jag hoppas att det blir en liten pöjk, mest för att det låter som incest att ha en drottning som är gift med en prins. Bättre då att ha en kung som sedan gifter sig med en drottning.

 

Nej, Daniel kommer aldrig att bli kung, han är och förblir en prins som får para sig med en framtida drottning. Vardagslyx för Ockelbo´n.

 

Hur som, bebisen kommer i mars 2012, vilket ju praktiskt taget betyder att påsättningen måste ha ägt rum i förra veckan. Stressade med att berätta om den kungliga sammansmältningen, någon....?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0