Just nu:

Ser vi på Arn -Tempelriddaren.

Filmen utspelar sig på 1100-talet och jag måste säga att det är helt sjukt hur vackra kvinnorna måste ha varit på den tiden.

Vad hände sen?

Jo, vi utvecklade oss till radhusmorsor med skittråkiga kortklippta frisyrer, som står och smygröker under fläkten.

We need to go back. Spana in den här tidstypiska skönheten från 1100 talet och bli inspirerade. Särskilt ni, som röker under fläkten. Ni vet vilka ni är.






Nu lever i.o.f.s Sofia Helin, som spelar den grymt snygga baben i filmen, på vårt århundrade, alltså får vi förutsätta att det finns vackra kvinnor nu också, men OM Sofia Helin hade sprungit runt i skogarna på 1100-talet, finner jag det föga troligt att hon skulle bli attraherad av en klänningsklädd torrboll som Arn.

 

Så mycket stålar som SF sköt in i den här filmen och så sumpar Jan Guillou bort trovärdigheten med att låta en mes som Arn, få ligga med den här gudinnan.

 

Fet chans.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0