Comviq har skickat brev, men till vem?


På kuvertet står det;

TILL VÅRDNADHAVARE FÖR
ANNA WILLIAMS


Min fråga är nu, till vem är brevet tänkt?

Ska jag kanske be min mamma att öppna det här brevet? Eller är det kanske min man som numera räknas som min vårdnadshavare?

Jag måste ringa och fråga Comviq, det är ju jätteviktigt att min rätmätige vårdnadshavare öppnar detta.

Tillslut åtog sig Theo att öppna brevet. Inuti låg det ett Comviq kontant kort tankat med 100 riksdaler, som jag, med min vårdnadshavares tillåtelse, kan ringa för.

Tack Comviq, men som dom flesta andra 29 åriga barn i min ålder, har jag ett fast abonnemang. Men jag uppskattar tanken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0