Victoria vs Victoria

På fredag är det bröllop.

2 miljarder människor väntas följa det engelska kronprinsbröllopet via TV, och gästlistan är låååång.

Jag är dock bara intresserad av Victoria och Victoria på den listan, vem ska ta hem fighten med snyggast klänning och mest uppmärksamhet? För vem som har snyggast man är väl redan avgjort...?

Vem får högst betyg i tidningarna dagen efter? Visst är det sjukt spännande, jag vill nästan odla skägg och inte raka mig förrän matchen är avgjord...

 

ELLER

 

 

En krass gissning; Victoria Beckham tar hem lika mycket uppmärksamhet som bruden själv.

En till krass gissning; Kronprinsessan Victoria skiter fullständigt i det, blir full på bålen och försöker att avlägsna galgen ur käften som hennes man tycks använda för att forcera fram ett stelt leende.

 

Det blir så mycket lättare att hångla upp varann om Daniel kan öppna munnen nån gång. Eller är den sluten för att han inte har några tansabissingar? Åh, nu blev det genast ännu mer spännande!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0